Вершы беларускіх паэтаў

Нацыянальны паэтычны партал

Уваход

Раiм наведаць


Каб дадаць спасылку
на Ваш сайт, пiшыце ў
зваротную сувязь

Лічыльнікі

Патрыёт-басня

Сярэдняя: 4.1 (11 галасоў)

Пайшла уборка ўраджая
З газеты едзе ў калгас
Пісаць пра частку свайго края
пісьменнік-беларускій ас

У калгасе былі тры камбайны
і тры камбайнера былі
тут і наогул кожны пьяны
А гэтыя аж да землі

А час настаў на поле ехаць
Чакаў пісьменнік на лугу
і раптам валіцца ад смеху
камбайн на гужевам хаду

Канямі цягнуць камбайнёра
Канямі цягнуць і камбайн
пісьменніку і смех і горы
такі калгасны вось дызайн

Мараль:
Калгаснікі зусім не пьяныя
І камбайнёр не ідыёт
Працуюць добра ўсе камбайны
так напісаў-бо патрыёт



Ну,што тут

Ну,што тут казаць...
Пандравілась!
Пандравілась!
Можаш быць пісьменнікам-паэтам!
Працаваць і працаваць - над вершыкамі,каб былі Вершамі!
Не кідай справу гэту...

Знаешь, я предполагаю, что ты

Знаешь, я предполагаю, что ты вряд ли прочитаешь этот комментарий спустя столько лет после нашего общения.
Но я всё ещё считаю крайне беспардонным так врываться в комментарии к чужим стихам "со своим уставом". В этом плане меня очень радует политика "Фикбука". Там каждый автор может выставить, как он относится к критике своих работ.

И хотя спустя годы я всё же осознал и согласен с тем, что не брось я писать стихи, их надо было бы конкретно дорабатывать, прежде всего с точки зрения знания языка, подобное хамство и наглость всего-напросто забили до смерти моё желание творить.

[Не]спасибо,
Арсений.

Как вы там говорили, прежде

Как вы там говорили, прежде всего письменность? Ну так пишите сами правильно для начала. Вы мне своё хоть одно стихотворение покажите, чтобы сравнить, скажем так.

Навошта ПАКАЗВАЦЬ? Зайдзіце:

Навошта ПАКАЗВАЦЬ? Зайдзіце: ці на Алег Буйніцкі.Вершы.ру (вершы на бел.мове),
ці на Олег Буйницкий.Стихи.ру (вершы на бел.мове,и стихи на русск.языке).
Чакаю.

читал ваши стихи, искал

читал ваши стихи, искал рифму, искал смысл. стихами назвать не поворачивается язык, рифмой только слегка пахнет, стоя ровного не наблюдается... одним словом - не талант... а смысл - из пустого в порожнее. уж лучше бы за все это время написать одно стихотворение, которые действительно сможет оставить след в истории вместо тонны никому не нужного мусора.

А я Вас, "Госць, Чт,

А я Вас, "Госць, Чт, 04/26/2012 - 17:06 " у госці да сябе на "хату" не клікаў,
а калі залезлі,дык разгледзце,што з Вамі робіцца... Можа з Вамі што не ў парадку, дык звярніцеся да лекараў,ці бабкі якойсьці,траўкамі палеча,здаецца ня тыя мікстуры Вы ўжываеце...
"уж лучше бы за все это время написать одно стихотворение, которые действительно сможет оставить след в истории вместо тонны никому не нужного мусора."
=одно= не может быть =которые=,а =которое=. і,цікава,на якіх вагах Вы ўзважылі мае 140 надрукаваных вершаў,якія,як бачу,Вы,гэній хуткачытання,удумчыва прачыталі і ацанілі за 5 хвілін? Што,якраз ТОННА? Я- задаволены!
Мне на Стіхі.ру пішуць людзі з самых розных краін,нават з Аўстраліі,што ўдзячны мне за Вершы на БЕЛАрускай мове аб сучаснвй Беларусі.
Бо ніхто больш ТУТ ня піша аб сучаснасці.

Але я нязгодна: аб сучаснасці

Але я нязгодна: аб сучаснасці зараз пішуць усе, каму не лянота. Другое пытанне: ці якасныя і таленавітыя ўсе гэтыя вершы?

Эти ваши 140, как мои 14.

Эти ваши 140, как мои 14. Подсчитать просто, во сколько раз ваши стихи хуже)

читал вас ранее, а не за эти

читал вас ранее, а не за эти 5 минут. любое творение людское может заслужить одобрение других. я говорю лишь о качестве так называемых стихов или, что будет более верным, набора слов с редкой рифмой.

"Госць, Чт, 04/26/2012 -

"Госць, Чт, 04/26/2012 - 17:26"-Дрэнна Вы "отрабатываеце задачу поставленную вам
существующей (смысл слова понятен? существование...)властью на изгаживание мыслящего населения,надо поставить вопрос перед вашим руководством о вашей проф- подготовке.Не оправдываете средств,выдаваемых вам "на барацьбу".Мало того,что безграмотны,даже в русском языке,и совершенно" не валодаеце БЕЛАрускай мовай, дык вы ж,нават,не вывучалі "марксизм-ленинизм",як бачна... А классыкаў патрэбна ведаць, а не "ківаць" на іх.
Па-першае,у вас на душы гадка... прызнайцесь,не саромейцесь... ведаеце,што дурасць нясеце пустапарожнюю.Імя свайго,якое ад бацькоў,саромеецесь напісаць,бо ведаеце, што бацькі вашы,калі жывыя дык плюнуць на вас за справы вашы,а калі померлі,дык у труне пакоя мець ня будуць...
Па-другое,калі вы маеце Дар Божы пісаць,каб сэрца закранала і розум прыходзіў у норму,дык ПАКАЖЫЦЕ МАЙСТЭРСТВА ТВОРАМі СВАіМі,ну,хоць адным якім,маленькім...
***Паважаю - Рытм!
і - Рыфму!
Абажаю!
Бо Паэзія павінна пецца!
А калі Паэт за Родны Край змагаецца,
то і Сэнс
павінен быць ад Сэрца!

Ничего другого от вас и не

Ничего другого от вас и не ожидал...

Ад вАС таксама. Бо

Ад вАС таксама. Бо чалавек,які НіЧОГА не можа сам,можа,іто,вельмі дрэнна,на ўзроўні дзіцячага садзіка БСРМ,гадзіць на іншых.Фекаліяў паболей вылье і задаволены,як малпа
"Чым вышэй малпа узбіраецца на дрэва Улады,тым лепей відаць яе(малпін) зад"
-Алесь Адамовіч. Раман "Каратели".

Послушайте, ваше мнение было

Послушайте, ваше мнение было бы принято, если бы вы были хорошим писателем, а так, я даже промолчу...

Арсений Петрович, Чт,

Арсений Петрович, Чт, 04/26/2012 - 19:30
"Послушайте, ваше мнение было бы принято, если бы вы были хорошим писателем,"
Цікава... ці вы дурны,ці толькі часова з глузду з'ехалі?
А дзе я называў сябе пісьменнікам,альбо паэтам?
Я пішу вершы. І кажу,што я пішу вершы.
46 гадоў працоўнага стажу я займаўся Працай рукатворнай: будаўнік, слесар, электразвашчык,канструктар,рэжысёр.
На старасці гадоў пішу,што Бог пашле,і маю Рацыю(не ад Бога і не ад сябе)што гэта важнецкая справа мая на старасці - добрая і таленавітая,бо ў Саюзах не састаяў і не састаю,у Літаратурных інстытутах не навучаўся,зборнікі не выдаваў..
Але пішу,як кажуць Людзі,як і патрэбна пісаць Грамадзяніну-Паэту,а не так,як Рубінаў "белорус поест борща и не вылазит с туалетища" -цьфу! срам! ...акадэмік...
А "кідаюцца" толькі на талент...
***Рыфмаплёты - не апасны.
Бо з Усім заўжды ў суглассі.
Каб далі скарынку хлеба,
бо рабам больш не патрэбна.
Алег Буйніцкі.

Слушайте, если из вас такой

Слушайте, если из вас такой же рукотворец как и писатель, то мне вас жаль...А пишите вы уж как кто угодно, но только не поэт и не писатель

Вы хаця бы ЧЫТАЦЬ умееце? Я ж

Вы хаця бы ЧЫТАЦЬ умееце? Я ж вам кажу - я НіДЗЕ не пішу і не кажу,
што я ПіСЬМЕННіК.
...псіхалячэбніца...

Мне жаль что вас забирабт в

Мне жаль что вас забирабт в психлечебницу, впрочем может оно и к лучшему. Так если вы не писатель, то как вы можете оценивать мои стихи, если ничего в них не понимаете?

"Арсений Петрович, Чт,

"Арсений Петрович, Чт, 04/26/2012 - 20:37
Мне жаль что вас забирабт в психлечебницу"- цікавае саўцо "забирабт"...
рыфму цяжка падбіраць.. раб? араб? брат?
Пісателі - не критики.А критики - не писатели.
А ваші вершыкі я не крытыкую,а проста кажу: НЕ ЛіТАРАТУРА. НЯ ЕЖА ДУХОЎНАЯ.
А вы,нават пасцябацца ня ў мочы... куды вам на вершы замахвацца...

Чья бы корова уже мычала то

Чья бы корова уже мычала то мой старый друг, если у меня не еда, то у вас да и подавно. Стихи у вас грубо говоря без смысла, рифмы, и стиля

Так, усё, хопіць,

Так, усё, хопіць, супакойцеся!
Так, усё, хопіць, супакойцеся!
Так, усё, хопіць, супакойцеся!
Так, усё, хопіць... скончылі.

:)

:)

"Правда глаза колет" (слова

"Правда глаза колет"
(слова народные)

Не огрызайтесь, примите к сведению, напишите стиховорение, которое будет не только греть душу лично вам из-за использованных там словооборотов, но представлять ценность с литературной точки зрения.

Арсеній,трэба было б

Арсеній,трэба было б ПАЧЫТАЦЬ,а потым нешта незразумелае КАЗАЦЬ.
Бо,усё,аб чым я пішу,гэта - надзеі,любоў,горач і гнеў народу,а не мой асабіста.
"тшчацільнее" патрэбна мазгамі "варочаць",калі чытаеце.
Бо,па большасці я пішу НЕ ВЕРШЫ, а вершаваныя ПАМФЛЕТЫ.
Я не "цягну" да вас палітыку. Гэта палітыка нахрапам залезла ў нашы Хаты.

Так, згодна, бо што гэта за

Так, згодна, бо што гэта за паэты, якія мераюць сваё майстэрства вершамі іншых? Але, Арсеній Пятровіч, падвучыць граматыку беларускую Вам бы не перашкодзіла.

Дзякую,Кацярына,за простую

Дзякую,Кацярына,за простую размову.Можа я і крышачку накідваюся на таго-сяго з выкладаючых свае творы-вершы на партале,але ж пачынаю з рамесленнай разборкі,як і робяць з дрэнна працуючым мэханізмам,але,нажаль,бывае,што чалавек не разумее,што я проста-напраста звяртаю увагу ягоную на дрэнна зробленную Справу. Бо хачу,каб людзі нашы,цераз Вершы Нашы,талакою робленыя,прывучаліся да Роднай мовы,дзівіліся з таго, што Яна ж такая цудоўная,і можна так лацьвенька размаўляць,а калі мы будзем дрэнна абыходзіцца з Мовай нашай,то каму яна будзе да спадобы? Таму і "негадую" калі-некалі,і адношусь у гэтым так не толькі да Пятровіча, а і да астатніх.
Тое ж самае раблю на партале СТИХИ.РУ,дзе друкуюсь на русском языке і на БЕЛАрускай Мове. І нівохта там не абражаецца,завязваецца перапіска,людзі удзячны. Удзячны не за пахвальбу,а за канструктыўнасць размовы. На Вершы.ру толькі ДВА чалавекі забіду выказалі:Аксёнчык,ды Пятровіч. Але Ніна,напэўна,пачытала мае вершы аб сучаснай Беларусі і не "дзярэ ўжо мяне за посмы". А я ж над рознымі Вашымі творамі па-добраму пасмеіваюсь,"сцябаюсь",каб паразуменне ўзнікла...
А галоўнае ! Каб добра Вершы атрымліваліся,трэба,сябры,ЛЭКСіКОН СВОЙ ПАВЯЛіЧВАЦЬ.
Таму,не саромецеся размаўляць па-беларуску. Можа адразу і не так спраўна выйдзе,зноўжа - у лэксікон усё ўпіраеццааа... Але! Лэксікон мацярных слоў зусім маленькі,а мноства хлапцоў і дзяўчат "не саромеюцца" МАНАЛОГі на маце вясці і ДЫЯЛАГі. Ну,будзе,крыху па беларускі,крыху па рускі,ну,няхай СНОБ нейкі скажа пагардліва -СЯРМЯЖКА... НЕ ЗВАЖАЙЦЕ! БО БЕЗ ЖЫВОЙ РАЗМОВЫ ЛЭКСіКОН НЕ ПРЫБАВіЦЦА.
Алег Буйніцкі.

Вы маеце рацыю, бо

Вы маеце рацыю, бо паглядзіце, што зрабіў з мовай К.Крапіва з ягонымі "лякарствамі" і г.д. Мову трэба вывучаць. Мае першыя вершы былі, а можа і ёсць, горшымі за вершы Арсенія Пятровіча. Але крыўдзіцца на гэта не трэба, а ўдасканальваць мову, бо сапсаваць яе кожны можа.
А Вы ведаеце, што носіце прозвішча Ігната Буйніцкага, пачынальніка беларускага тэатра?

Кацярына, а чаму Вы не

Кацярына, а чаму Вы не параілі падвучыць мову, напрыклад, Алегу Буйніцкаму, а толькі Арсенію Пятровічу?

Зьміцер,я не вывучаю мову,я

Зьміцер,я не вывучаю мову,я на ёй размаўляю з дзяцінцтва,і няхай "хвілолагі" кажуць,што размова мая "сярмяжка",а я не разумею гэтага,я адчуваю сябе ручаём.які бяжыць,пяцеллячы па роднаму краю,убірае ў сябе і падземныя вытокі,і расу,і пісюны малыша,і дажджавыя кроплі... "Фармат"- "не фармат"... які мне ляд!
Аніводзін арнітолаг не навучыў яшчэ лятаць аніводную птушку.
А коскі,кропкі і іншыя знакі - такія ж "літары" для сэнса,і імі таксама трэба жыць.
Мова - гэта Жывая Істота. А Жывое - не бывае Ідэальным. Ідэальнае - гэта мёртвае, як мармуровая скульптура.Не бывае на дрэве Аднолькавых лісцеў,і на наступны год вырастаюць іншыя лісты,адрозніваючыяся ад ранейшых невялікімі дробязямі...
Мне падабаецца "балаваццА" з словамі,як з дзіцяткамі.

Слушайте, старый деревенский

Слушайте, старый деревенский колхозник. Ты сам научись говрить на белорусском, чтобы что то говорить, ведь, не смотря на то, что вы разговариваете на ней с детства, вы делаете серьёзные ошибки... Вы мне сказали что я должен тщательнее мозгами ворочать когда читаю ваши стихи? Вы сами хоть их хотя бы включали, когда писали свою "поэзию"?
Вы не можете оценить стих, потому, что ваш очевидно больной разум хочет, чтобы все писали про политику, злбоу, и про то, что всем "плохо" живется. Забудьте, если вы не патриот, то дайте мне им быть, и не выделывайтесь(:D особенно из психбольницы).

Дрэнна Вы ведаеце і русский

Дрэнна Вы ведаеце і русский язык... пачынаеце на "вы" -"Слушайте,",потым у раздражэнні пераходзіце на "ты". Далей арфаграфія і сінтаксіс Вам не Указ,напэўна Вам патрэбен Указ "прэзыдэнта" аб арфаграфіі,а не сама арфаграфія і іншыя "правільнанапісальныя звычкі".
"что то" пішацца так:-"что-то".
"не смотря" пішацца -"несмотря".
"Вы мне сказали что я..." -перад "что" трэба было паставіць коску.
"что ваш очевидно больной разум хочет..." -тутачкі "очевидно больной разум" з'яўляецца дапаўненнем, таму таксама выдзяляецца коскамі
="что ваш, очевидно больной разум, хочет...".
"злбоу" -пішацца "злобу".
"что ваш, очевидно больной разум, хочет, чтобы все писали про то, что всем "плохо" живется" -дзе ж Вы гэта ўбачылі,нягэглінькі Вы наш?..Напэўна ў акружаючым асяроддзі.
А пры чым ТУТачкі Я?Я эканомікай і сацыяльнымі аспектамі не займаюсь - не па адрасу.
"Забудьте, если вы не патриот, то дайте мне им быть, и не выделывайтесь"?
-калі ласка,дайце раз'ясненне,як Вы з зневажэннем дагэтага слова адносіцесь,
"старому деревенскому колхознику",што Вы маеце на ўвазе,кажучы,як працаўнік КДБ,
"Забудьте, если вы не патриот"? Што мне трэба "забыць"?
Дакладны сэнс слова "патриот"-грэчаскага паходжання (patriotes) -земляк,соотечественник;человек,преданный своему Народу. Не "уладам", а - Народу.
Чытайце кніжачкі,пачынайце з Буквара,калі небудзь дабярацесь да Пушкіна,Лермантава,Някрасава,Салтыкова-Шчадрына,Радзішчава,Таўстога,Дастаеўскага і так далей, і так далей... Аніводзін з усхваляючых не застаўся ў цікавасці людскоў і не стаў "классыкам",як бы такога не называлі ўзрасціўшыя такіх "борзапісцаў". Да пабачэння,Арсеній Пятровіч,маю надзею,што не ўсё ў Вас так дрэнна з "псыхыкай",мо шчэ і паправіцеся,калі да Народа будзеце пабліжай.

Вот то то и дело, что близкий

Вот то то и дело, что близкий до своего народа. А у вас что не стих, так о том, как же плохо на Беларуси живётся. Чуть-чуть оптимизма бы вам не помешало. :)

Няўжо Вы не заўважаеце,што

Няўжо Вы не заўважаеце,што самі сабе супярэчыце,ды глузду пішаце?

"Вот то то и дело, что близкий до своего народа. А у вас что не стих, так о том, как же плохо на Беларуси живётся".
1. Я ж Вам даваў спасылку на слова "патрыёт",а Вы яе сказілі...
Дакладны сэнс слова "патриот"-грэчаскага паходжання (patriotes) -земляк,соотечественник;
человек,преданный своему Народу.
Преданный Народу! Преданный Его жизни,судьбе,надеждам и т.д.
А не "близкий до своего народа"????? Нормальный человек не поймёт,ЧТО ЭТО ЗНАЧИТ?
близкий (недалёкий?... дурак что ли?..)
до своего народа - а это?... вообще,БРЕД!
Объясните,товарищ смысл Вашего выражения "до своего народа", это как?
"близкий до своего народа" :
то есть не в Америке живёт,а в Литве,России,Украине,или Польше?

Ну, как вам обьяснить - ну

Ну, как вам обьяснить - ну пусть не близкий, а преданный. А у вас нет той ноты преданности :(. Оптимизм, хотя бы пару слов, о том, КАК ХОРОШО ЖИТЬ НА бЕЛАРУСИ :). Преданность стране и её народу, вот что подразумевается всеми под патриотизмом!

Арсеній... Ну,няўжо так цяжка

Арсеній... Ну,няўжо так цяжка ўразумець,што,напрыклад,Вера і Рэлігія зусім розныя Рэчы!Ну,няўжо заставацца да смерці дзіцёнкам і не рпзумець,што Радзіма і Дзяржава -
таксама зусім розныя Рэчы! Што Народ і Улада - заўсёды, ва ўсіх краінах, -
антаганістычны,па свёў сутнасці!

ЛЮБЛЮ ДЗЯРЖАВУ Я?

Люблю дзяржаву я?
Ды не...
Любіць яе мне неахвота...
Я ж – на Радзіме нарадзіўся ...
На ёй дзяцінствам сваім рос,
юнацтвам – там жа жыў,
і сталасцю – пахаў да пота.
... люблю дзяржаву я? Ды не...
За што любіць яе,
зямляк мой і сусед мой любы?..
На гэты час, калі я ўжо дзядуля,
і ўклаў ў дзяржаву ўсё жыццё свае,
яна, на старасць, мне дае ў прыбытак –
дулю ...
... люблю дзяржаву я? Ды не ...
Завошта ж мачаху любіць скупую,
якая з раніцы да ночы нас няўстанна гне,
папрокамі пустымі даўбае,
ды й, брэша, брэша ...
... як любіць такую ?
... люблю дзяржаву Гэту я ? Ды не !
Дзяржава для мяне – нікчэмны гук...
Дзяржавай у мяне –
мая матуля, жанчына-жонка,
дзеці, ўнучка, ўнук.
Мне з імі, як з Радзімаю - утульна!
... дзяржава ж для мяне – нікчэмны гук ...
Усё нашчадкі ёй прыпомняць ...
Не! Не люблю дзяржаву я!
Яна Радзіму нашу – душыць, як змяя!
За гэту мачаху
перад суседзямі – саромна...
*+*

Ну так поддержите Родину, а

Ну так поддержите Родину, а не жальтесь на пллохое государство. Вы лучше напишите, как хорошо жить на Родине. Так же и у меня стихи про РОДИНУ! Так что будьте и вы патриотом, и не рассказывайте, что на Родине плохо жить.

Больш я,Арсеній,з табой

Больш я,Арсеній,з табой размову не вяду. Ну што рабіць з чалавекам,які Аніяк не разумее,што ЎСЁ,што я пішу - і ёсць любоў да Радзімы!

Сдаётесь? Так быстро, я думал

Сдаётесь? Так быстро, я думал ещё продержитесь хоть пару фраз...

Корректировка Слушайте,

Корректировка
Слушайте, старый деревенский колхозник. Вы сами научитесь разговаривать на белорусском, чтобы что то говорить, ведь, не смотря на то, что вы разговариваете на ней с детства, вы делаете серьёзные ошибки...
Вы мне сказали что я должен тщательнее мозгами ворочать когда читаю ваши стихи? Вы сами хоть их хотя бы включали, когда писали свою "поэзию"?
Вы не можете оценить стих, потому, что ваш очевидно больной разум хочет, чтобы все писали про политику, злбоу, и про то, что всем "плохо" живется. Забудьте, если вы не патриот, то дайте мне им быть, и не выделывайтесь(:D особенно из психбольницы)

Я параіла падвучыць не мову,

Я параіла падвучыць не мову, а яе састаўную частку - граматыку, бо дзеясловы "чакаеш,жадаеш" з "ь" не пішуцца, а ў Алега Буйніцкага я гэтага не заўважыла.

Катерина, я чего-то тоже не

Катерина, я чего-то тоже не увидел, где это я писал "чакаеш, жадаеш" з "ь". Впрочем, с грамматикой может местами и плохо, но простите, то до чего пытается придраться наше "дитятко", это уже слишком, даже для моего терпеливого и спокойного нрава.

Скажыце, калі ласка, а што

Скажыце, калі ласка, а што пад "Вашымі" вы разумееце? Аматарскія?

Пад "Вашымі",з вялікай

Пад "Вашымі",з вялікай літарай,я разумеў вершы Ўсіх,хто выносіць іх на Партал.
А,калі выносіш,то,напэўна ж,маеш жаданне,не толькі пахвалькацца,а і пачуць тую-сюю ацэнку ад чытачоў. Ніколі не паважаў "славаслоўе",раўняючы яго да "пустаслоўя".
Нават,калі падабаецца,трэба выказаць,што іменна цябе,чытача,уразіла. Тады аўтар мае радасць,ад таго,што заўважылі і зразумелі вобраз,вынашаны сэрцам,таемны сэнс у вянку слоў,ці проста радасць смакавання Рытму...
Калі мы з'язжалі з "Краснага Касцёлу",дзе знаходзіўся Саюз Кінематаграфістаў,і была мая (першая еа Беларусі)неджзяржаўная (уласная)кінастудыя "Арцель-Фільм"(якая зрабіла 7 паўнамятражных мастацкіх кіналент(без дяржаўных грошаў- шурык-пан потым самастойнасць у кіно забароніў),так католікі дапамагалі пераезду маёй студыі,бо яны якраз і ведалі,што я маю дачыненне да Ігната (па радаслоўнай).

Калі у вас другіх тэм для

Калі у вас другіх тэм для вершаў няма,акрамя тых як добра ці блага жывецца на Беларусі, дык, напэўна, фантазіяй вы асабліва не бліскаеце. А вершык вяселы, ідэяй, канешне. Але хацелася б убачыць канчатковы варыянт пасля рэдагавання (у граматычным плане, канешне)

Гасцюючаму на паэтычным

Гасцюючаму на паэтычным партале. Ад "дзіцяткі" -Буйніцкага Алега.
Ня ведаю,каму гэта ты выказаў... "Калі у вас другіх тэм для вершаў няма..." ці Арсенію пра яго камбайнёраў (соцрэалістычная замалёўка,трэба,канешне,папрацаваць яшчэ над ім,але жыццёвая і не пра іменна Беларусь гэта,а пра іншае у Арсенія,гасцюючы ты ня наш),ці пра мой верш "Люблю дзяржаву я?". Не акрэсліў ты,гасцюючы на партале... Таму кажу: паперад таго,як дэкляраваць "Калі у вас другіх тэм для вершаў няма..." ты,гасцюючы,пачытай спачатку і таго ж Арсенія Пятровіча,можа літаратурна і не зусім зграбна піша,але выказвае свае настроі і пазіцыі не ў Адным вершы. Калі наконт мяне,дык спачатку пачытай хоць крышачку ці на "Вершы.ру Алег Буйніцкі", ці на "Стихи.ру Олег Буйницкий",хоць дзесятак з паўтары соцен надрукаваных вершаў. Тады і размаўляў пра Фантазыі.
А калі падходзіць да паэзіі,як да літаратуры,дык няма літаратуры,калі няма ў аўтара Фантазіі.

Интересно. Хороший ответ... Я

Интересно. Хороший ответ... Я кстати даже и не обратил внимание что "Гость" мог высказать претензии как мне так и вам... +1 вам)